Jeśli prowadzisz biznes, w którym klient jest obsługiwany na miejscu i przez czas dłuższy niż parę sekund, wiesz jak problematyczne może być oczekiwanie. Mimo wszelkich starań żeby wszystko przebiegło bezproblemowo, nie zawsze udaje się skrócić cały proces wystarczająco, żeby w pełni zadowolić klienta. Wtedy przydają się wszystkie sposoby na umilenie oczekiwania, w tym słodycze.
Bardzo popularna miska drobnych cukierków to już dobre rozwiązanie, jednak nie daje ono żadnych dodatkowych korzyści. Nie generując dużych dodatkowych kosztów, możemy zainwestować w czekoladki z logo naszej firmy. Da to nam szereg dodatkowych korzyści, zaczynając od tego, że takie słodycze spełniają funkcję reklamową jako najdrobniejszy z możliwych gadżet, a kończąc na profesjonalizacji wizerunku firmy. Czekoladki reklamowe nie są drogim rozwiązaniem, a robią ogromne wrażenie na klientach, którzy mają wrażenie solidności i dużej obecności naszej marki. To pierwszy etap jej budowania! Jeśli zdecydujemy się na słodycze z logo firmy, możemy korzystać z nich także zamiast zwyczajnych gadżetów reklamowych. Nie będą one tak trwałe, ale za to dużo tańsze i niosące dużo większy ładunek emocjonalny.
Nie będzie to najlepsze rozwiązanie, jeśli prowadzimy firmę związaną z dietetyką, ale każda inna działalność będzie w ten sposób budować wizerunek przedsiębiorstwa, które stara się „osłodzić” życie swoim klientom. Jeśli drugim wyborem jest długopis – być może warto zastanowić się dobrze, co będzie dawało nam większe reklamowe korzyści. Jeśli zamówienia w naszej firmie są drobne, cukierek czy czekoladka z logo będą znakomitym miniaturowym prezentem, a jeśli prowadzimy działalność opartą o wysokokwotowe transakcje, wszelkie spotkania można umilić nie tylko kawą, ale i tego rodzaju znakomitym dodatkiem. Dzięki temu możemy zdecydowanie polepszyć wizerunek naszej firmy!
Zobacz więcej: Czekoladki reklamowe